Hazır Kek Karışımıyla Kurabiye Tarifi

Selamlar! Bugün size çok kolay ve son derece lezzetli pratik bir kurabiye tarifi vereceğim. Bildiğimiz kuru kurabiyeler kıvamında değil, yabancıların "cookie" dedikleri içi hafif nemli ve yumuşak kurabiyelerden. Bu tarif de bence şimdiye kadar denediğim en kolay ve lezzetli versiyonu.


Malzemeler:
-2 yumurta
-125 gram tereyağı
-2 bardak hazır kek karışımı (Ben Dr. Oetker Wolke kullandım, piyasadaki en lezzetli kek karışımı bence bu, kek olarak yapınca da bu kurabiye hamuruyla da çok güzel oluyor tavsiye ederim.)
-Renkli şekerler
-Yarım bardak damla çikolata

Bütün malzemeleri mikserin yoğurma ucuyla karıştırıyoruz, biraz yapışkan bir hamur oluyor.



Daha sonra en az 1 saat buzdolabında bekletiyoruz. Buzdolabında bekletmek "cookie" kıvamı için çok önemli, ben bekletmeyi unutmuştum ve aşağıda göreceğiniz üzere çok yayılıp incecik oldu kurabiyeler. Fırına vermeden iyice soğutursanız tam kıvamında içi yumuşacık kurabiyeler elde edersiniz:) Buzdolabından çıkarınca iki tatlı kaşığı yardımıyla tepsiye minik toplar halinde diziyoruz.



Önceden 180 dereceye ayarlanmış fırında 10 dakika kadar pişiriyoruz, üstleri hafif kızarınca fırından çıkarın çok pişerse sertleşir. Vee nihayet afiyetle yiyoruz!:) Yaparsanız yorum bırakır ya da instagramdan beni etiketlerseniz çok mutlu olurum:) Mutlu günler diliyorum herkese!

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 yorum:

Yorum Gönder