Sephora Metamorphosis Exfoliating Powder

Merhaba! :) Umarım haftanız çok güzel başlamıştır. Bugün size çok sevdiğim bir cilt bakım ürününü tanıtmak istiyorum.


Bu, Sephora'nın toz halindeki peelingi. Kapağı açtığınızda tuzluk gibi bir başlığı var, ıslak elinize bir miktar döküp ellerinizi birbirine sürerek köpürtüp yüzünüze uyguluyorsunuz. Hafifçe köpürüyor, tüm yüzünüze dairesel hareketlerle masaj yapıp duruluyorsunuz. Küçücük pudra gibi parçacıklarıyla hassas ciltlere de uygun çok narin bir peeling. Cildinizi çizmiyor acıtmıyor, hassasiyet oluşturmuyor.

İçerisinde bulunan salisilik asit özellikle sivilcelere karşı da etkili, cildi temizleyerek pürüzsüzleştirmeye yarayan bir madde. Ölü derileri nazikçe soyup gözeneklerinizi temizliyor.



Ürünün haftada bir kullanılması ya da yüz temizleme jelinize karıştırılarak her gün uygulanması tavsiye ediliyor. Ben genelde 2 günde bir peeling yapıyorum, başka ürünler de kullanıyorum. Ama en nazik olanı bu diyebilirim.

Kullandıktan hemen sonra yüze bir aydınlık tazelik getiren, yumuşacık yapan, çok da güzel temizleyen bir ürün. Alalı yaklaşık 1 yıl olmasına rağmen hala dolu gibi, toz olduğu için kolay bozulacağını da sanmıyorum yıllarca kullanılır çok bereketli bir ürün. Sephora'larda bulabilirsiniz, fiyatı sanırım 35 lira civarıydı. Ben kesinlikle tavsiye ederim, alırsanız umarım siz de memnun kalırsınız. Herkese güzel haftalar diliyorum:)

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 yorum:

Yorum Gönder