Physicians Formula Happy Booster Allık (Rose)

Merhaba! Bugün size son zamanlarda elimden düşürmediğim allığımı yorumlayacağım.


Physicians Formula son derece cici ambalajları, temiz içerikleri ve cruelty free olmasıyla ilgimi çeken bir markaydı, yaklaşık 1 ay önce indirimde görünce çok istediğim bu cici kalp desenli allığı sipariş ettim. Markanın bütün güzel özelliklerinin yanında, çok romantik bir de kuruluş hikayesi var, daha da çok sevdim bu hikayeyi öğrenince:) Ünlü bir alerji uzmanı olan Dr. Frank Crandall alerjik ve hassas cildi olan eşine hediye olarak kendi kozmetik markasını kurmuş. Ne kadar güzel bir hediye değil mi?:)


Gelelim bu romantizmin simgesi gibi kalplerle dolu allığa. İsmine çok uygun olarak, bakmak bile mutluluk veriyor. Birkaç gün sürmeye kıyamadım, sürdüğümde ise en az görüntüsü kadar memnun etti beni. Bütün renkleri karıştırarak sürdüğümde tam bir canlı pembe renk elde ediyorum. Sim değil de cildi canlı gösteren minik minik ışıltıları var içinde, mat allıklardansa böyle hafif ışıltılılar daha çok hoşuma gidiyor genelde. Aydınlatıcı sürme ihtiyacı bile hissetmiyorum, öyle güzel bir ışıltısı var ki. Sabah sürüyorum, gün sonunda hala yanaklarımda oluyor, bende allık pek kalmaz ama bunun kalıcılığı Chanel allığımla yarışır derecede iyi.


Ben bu allığa bayıldım, bu aralar elimden düşürmüyorum bütün pembe rujlarımla çok güzel uyum sağlıyor, yüzüme sağlıklı bir canlılık veriyor, adı gibi mutlu ediyor:) Tek olumsuz özelliği olarak içinden çıkan fırçasını söyleyebilirim, bence çok çirkin bir fırça o kırmızı kısım ne alaka acaba? Ayrıca biraz sert buldum, allığı sürmek için denemedim bile.


Kozmela'dan indirimle 45 liraya almıştım, indirim hala devam ediyor, internette en uygun burasıydı galiba. Normalde fiyatı 70 lira. Buraya tıklayarak bu allığa ulaşabilirsiniz. Ayrıca Kozmela'dan genel olarak memnunum, birkaç sipariş verdim şimdiye kadar, birinde sorun olmuştu onu da hemen çözdüler sağolsunlar. İnternet alışverişlerine genelde güvenim olmasa da rahatça alışveriş yaptığım birkaç siteden biri.

Okuduğunuz için teşekkürler, sorularınız ya da tavsiyeleriniz olursa yorum bırakırsanız memnun olurum, herkese iyi günler!:)

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 yorum:

Yorum Gönder