Dirty Works Detox Mask

Herkese merhaba! Bugün sizlere uzun zamandır severek kullandığım bu kil maskesinden bahsedeceğim.


Dirty Works cici bici ambalajlarıyla Gratis'e ilk geldiğinde ilgimi çeken bir markaydı, bu kil maskesini ve göz kremini edinmiştim. Marka ayrıca cruelty free, tatlı ambalajları yanında bu da benim için güzel bir özelliği.

Cildim yağlıya dönük karma olduğu için kil maskelerini seviyorum ve en az haftada bir kullanmaya çalışıyorum. Yağ salgısını düzenlemek ve gözenekleri temizlemek için en ideali doğal kil aslında ama hazırlaması biraz zahmetli, böyle maskeler sür-kurusun-yıka şeklinde gayet pratik ve ek içerikleriyle de kilin kurutma etkisini minimuma indirebiliyorlar.

Bu maske yabanmersini özlü, mis gibi kokuyor. Kokulara karşı hassasiyetiniz varsa biraz yoğun gelebilir ama benim hoşuma gidiyor. Cildi toksinlerden arındırarak daha ferah ve ışıltılı bırakmayı vaat ediyor. Yüzümü temizledikten sonra Real Techniques'in pointed foundation fırçasıyla ince bir tabaka halinde uygulayıp, 10 dakika kurumasını bekledikten sonra yıkıyorum.



Hiç bilmediğim gözenekler ortaya çıkıyor kuruyunca noktalar halinde:) Derinlemesine temizlendiğini hissediyorum. Çıkarması biraz zor, ben Watsons ve Gratislerde satılan bu süngerlerle yıkıyorum daha kolay oluyor.



Bir kil maskesi olarak tabii ki kurutup geriyor cildi, hemen ardından nemlendirirseniz bunun sorun olacağını düşünmüyorum, temizlediğinin kanıtı hatta bence. Haftada 1 kere kullanılması öneriliyor, ben çok düzenli kullanmıyorum başka maskeler de kullandığım için. Ama tek kullanımda fark ediyor sivilcem çıktığında özellikle hemen bu maskeyi yapıyorum ve sivilceyi hızlıca söndürüyor. Ben çok memnunum bu maskeden, zaten bitmek üzere ama yeniden almayacağım aklımda Moshos Garden Amber&Rose kil maskesi var:)

Dirty Works markasını Gratis'lerde bulabilirsiniz, ambalajları değişti ama ismi hala aynı, içeriği de muhtemelen değişmemiştir. Fiyatını hatırlamıyorum ama en fazla 15 tl'dir, uygun fiyatlı güzel temizleyen bir maske arayanlara öneririm, özellikle yağlı ve karma ciltliyseniz harika.

Sevgiler

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 yorum:

Yorum Gönder