Wet'n Wild Comfort Zone Far Paleti


Günaydın! :) Bugün blogumun konuğu son zamanlarda çok severek kullandığım, wet'n wild markasının meşhur far paleti comfort zone.


Wet'n wild hayvanlar üzerinde test yapmaması ve fiyatlarına göre kaliteli olan ürünleriyle sevdiğim bir marka. Genel olarak tek sevmediğim yanı ambalajlarının kalitesizliği ama ürünün kendisinden memnun kalınca çok da sorun etmiyorum.
Bu far paleti, marka ülkemize ilk geldiğinde resmen karaborsaydı. Ben de öyle deli gibi aramadım ama şans eseri hem de indirimdeyken karşıma çıkmıştı ve aldım, özellikle sağ alt köşedeki harika duochrome definer rengi için. Bu arada, bu rengin Mac Club fara muadil olduğu söylentisi olsa da kesinlikle değil, bu daha parlak cayır cayır bir ton.(Nasıl bir tanımlama olduysa:D) Mac'in Blue Brown pigmentine muadil ama kendisi.


Gelelim bu palet hakkında benim yorumlarıma. Yumuşacık, sedefli, neredeyse kremsi yapıda, çok kolay sürülüp karışabilen 8 renk far içeriyor. Yukardan aşağıya kombinlenerek kullanılabilir, arkasında öneriler kısmı da var. Ama hepsi sedefli olduğu için ben tek makyajda hepsini bir arada kullanmayı pek sevmiyorum. En sık yaptığım kombinasyon soldaki eyelid rengini tüm göz kapağıma uygulayıp dış köşelere alttaki crease rengiyle gölge vermek, mat bir geçiş rengiyle tamamlamak, browbone rengini de göz pınarlarıma hafifçe dokundurmak. Kaş altımda ışıltı sevmediğim için mat bir farla aydınlatmayı tercih ediyorum.


Renkler gün ışığında bu şekilde. Dediğim gibi paleti sadece sağ alttaki renk için almıştım ama kullandıkça sol tarafı sağ taraftan daha çok sevmeye başladım, son birkaç haftadır göz makyajı yaptığımda sadece bu paletin sol tarafını kullanıyorum anlattığım şekilde. Günlük, hatta gece makyajı için de uygun olabilecek bence çok isabetli renkler. Bazen definer ile gölge verdiğim de oluyor ama o renk panda bordomsu ışıltıları var gibi dursa da sürünce siyah duruyor çok hoşuma gitmiyor yani. Sağdaki crease rengi de aynı şekilde. Sağdaki yeşil renk zaten hiç kullanmayacağım bir ton. Definer rengi de tek başına sürüp dağıtınca harika kızıl gölgeli dağılan nefis bir far<3


Bu paleti ben çok seviyorum ve renklerini beğenen, günlük makyaj için uygun far paleti arayan herkese öneriyorum. Gratis'lerde bulabilirsiniz, fiyatı sanırım 19.50 tl. Son olarak, ilk aldığımda tertemizken çektiğim fotoğrafları da bırakıp gideyim:D

Sevgiler, mutlu günler

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 yorum:

Yorum Gönder